VildaMatilda

Välkommen hem till mig! VildaMatilda, i Alvesta men är Socialentreprenör överallt med motto: Min historia förändrar framtiden. Som skapare av bloggen är tanken att bjuda på glimtar i mitt liv, som en fika vid mitt köksbord, vänner emellan. Med respekt därefter. Glimtarna kan göras större, så tveka inte att höra av dig! Föreningen, handledning, skolan, allmänheten, arbetsgruppen, familjer, inspiration, ATP.. .Anonyma kommentarer tas ej omhand. För kontakt med mig, om du är intresserad av vad jag har att erbjuda som influencer? vildamatildasjobb@gmail.com

Någon med åsikter?

Nu när viljan att träna finns och tanken är att träna, ställer det krav. Inte bara på att jag tar mig till gymmet, utan livet i övrigt, tex kost. Det går inte träna på vad som helst. Idag gjorde jag smoothie på yoghurt, grönkål, hallon, kokos, blåbär, banan, lime, vinbär, keso och jordgubbar. Mums! Fast grönkålen gav det en mystisk färg. Vet inte riktigt om blandningen av ingredienser var ok? Har jag några läsare som har koll på näring och träning? Jag äter ingen speciell diet som tex Lchf, utan försöker få lite av varje men inte i mängder. Lite restriktiv i kalorier men vill ändå orka träna. Hur ser frukosten ut i det avseendet? Någon läsare som har åsikt?

(null)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 henrik
skriven :

Ett tips skippa dieter och grejor. När man ska banta kan det vara på sin plats. Satsar du på att bygga muskler och kondition? Det går fint att äta i stort sett lite av varje, det gör jag själv =D Viktigaste är du trycker i dig mycket kolhydrater och protein! Hade jag varit dig hade jag även försökt äta klart mer, dom dagarna du tränar exempelvis=D För då är det viktigast, ät tex kvarg efter träning. Gröt är en mycket bra frukost!

Svar: Tack för bra tips Henrik!
Matilda VildaMatilda Skog